Re: gdzie w wroclawiu kupic komputer

Autor: TomaSz. <usenet_mail_at_op.pl>
Data: Fri 01 Oct 2004 - 08:16:08 MET DST

Towarzysze !!! Nadejszła wiekopomna chwila !!!
Dnia 30.09.2004 roku, morfi wygłosił(a)
orędzie do narodu, w którym słyszymy m. in.:

> Jak w temacie gdzie kupic w Wroclawiu komputer do 2200zł z monitorem, nie
> chodzi o jakąś nie wiadomo mocną maszyne, ale przyzwoita za tą sume, czy
> polecalibyścuie sklep Age computer?? czy coś innego. Interesuje mnie też to
> aby ten komputer nie zepsul sie po 3 miesiacach i trzeba bedzie jezdzic za
> wymiana, a jak jzu sie zepsuje zeby obsluga (serwis) byl uczciwy i zetelny
> noi szybki. Z gory dzieki za odpowiedzi.

We Wrocku są właściwie 2 liczące się sklepy które cenowo przebijają
większość innych - Age (http://sklep.age.pl) i Proline
(http://www.proline.pl/shop.php). Age ma kilka oddziałów i jest raczej w
porządku - trochę sprzętu tam kupiłem i nigdy nic się nie zepsuło, więc nie
wiem jak wygląda ich serwis. Proline często jest tańszy od Age'a, ale
często też mają tylko wirtualny sprzęt (na stronie jest, w sklepie nie ma).
Jeśli chcesz kupić całość, jako zestaw, to polecam Age'a - Proline ma u
mnie krechę - kupowany u nich zestaw (podobno testowany przez 24 godz.) nie
miał nawet aktywnej partycji na dysku - nie wiem na czym polegał ten ich
test - włączyli do prądu i patrzyli czy dym nie leci z zasilacza?

--
TomaSz.
www.kocie-zycie.prv.pl