Re: zakup tunera TV

Autor: Szymon Bronkowski <smtg_at_triennial.cracow.pl.usunto>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 14:43:40 MET DST

Użytkownik "Ferdynand Trott" <ftrott@bez.tego.wp.pl> napisał w wiadomości
news:cd8rc8$su1$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Mariusz" <mkwytnijto@popnet.pl> napisał w wiadomości

Dołaczam się.
Obraz piękny, pilot super.
Kupiłem wczoraj wersję expert za 240zl - zainstalowałem i pięknie działa
miałem mały problem z dźwiękiem - mam sblive'a i musiałem wyłączyć dźwięk
zintegrowany - coś się oprogramowaniu pomieszało jak były dwie karty w
systemie

> A dziala u ciebie nagrywanie dobrze? U mnie abo nie nadaza z nagrywaniem
> przy najlepszej jakosci, albo tworzy "zepsute"* pliki gdy juz mi sie uda
> nagrac przy rozdzielczosci zmniejszonej (640x480).

nagrywanie działa pięknie - nie gubi klatek
takie mam wrażenia po krótkim używaniu - dłużej nic nie nagrywałem
nie zdazylem jeszcze sprawdzic czy nagrywa mi z dzwiekiem :)

Generalnie mialem doczynienia kiedys z PixelView - kumpel mial i z
AverMedia - kiedys kupilem i oddalem po jednym dniu. Oba w porownaniu do
leadteka byly tragiczne.

pozdr. Szymon