Re: HuntKey BS3000 - podsumowanie

Autor: pisarz <qq_at_qq.co>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 14:13:52 MET DST

> eh no dobra, to co proponujesz innego zrobic?
> (oprcz wymiany zasilacza :))
> kiedy zatrzymam wiatrak w zasilaczu to komputer
> staje sie praktycznie nieslyszalny a sa w nim
> jeszcze 2 identyczne wiatraki co w zasilaczu
> (i kreca sie mniej-wiecej z ta sama predkoscia..)
Wymieniłem oryginalny wiatrak na arctic fan pro. Żólty przewód
wyprowadziałem do MB i mam monitoring obrotów. Wiatraka nie słychać, ale
powietrze nieco szumi.

> byloby bosko...
Zasilacz z pasywnym chłodzeniem, lae ich cena jest rozbrajająca. Mam
nadzieję, że jak mój obecny zasilacz będzie dożywać swych dni to ceny będą
akceptowalne.
    Pozdrawiam
        Darek