Re: przesiadka z Durona 1.8 - dlugie ...

Autor: Matt <mattm_at_plusnet.pl>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 13:10:03 MET DST

jFK wrote:
> Fakt, umknelo mi :-). Z tego co mozna wyczytac na forach np. to
> raczej nie powinno byc problemu z puszczeniem mobilnego 2500+ na
> jakies +/- 2.5GHz, a northwooda 2.4C na 3.0GHz.
Tak tylko raczej nie na tym chlodzeniu te 2,5 GHz, do tego dochodzi mimo
wszystko kwestia szczescia. Z moich obserwacji wynika, ze jednak srednia dla
Bartonow to 2200-2300 MHz - wyzej to juz lepsze chlodzenie (jesli nie wodne
to Zalman) itp. Jesli nie kupisz mobilnego to dochodzi kwestia szyny - czyli
potrzeba lepszych pamiatek, chlodzenie NB itp ... . Ja sobie powiedzialem
kupujac Bartonka, ze to co uciagnie z Pentagramem takim jak Twoj mi
wystarczy - mam 2300, wyzej ewidentnie za slabe chlodzenie. Ale to mi
wystarcza, a dla sportu nie bede wydawal kaski przeciez (juz wyroslem ;) ).
Co do Intela - niestety nie mam duzych doswiadczen czy Twoj cooler da mu
rade przy 3 Ghz - moze ktos inny sie wypowie. Ale pozostaje nadal sprawa
pamiatek - w koncu tam tez tylko szyna go pogonisz. No coz - pozostawiam
pole do popisu bardziej doswiadczonym z Intelem :)

> Chyba ze sie myle
> :-). A socket 775 to tylko Prescott, prawda? Hmm ... grzejnik już w
> pokoju mam :-). Chyba jednak wolalbym northwooda. No ale pozostaje
> otwarty na sugestie.
Jesli i tak bedziesz zmienial potem caly konfig to moze byc Northwood :)

Tak swoja szosa zniknela gdzies po drodze opcja AXP 64 - tylko dodam jeszcze
swoje przemyslenie - skoro zamierzasz pracowac 2-3 lata na tym sprzecie to
jest szansa, ze doczekasz 64-bitowej edycji Windows i oprogramowania ;).
Wtedy taki config moze przezyc swoja druga mlodosc :).

--
Pozdrawiam
Matt