hp690 jak wydrukować na jednym kardidzu

Autor: Piotrek <piter_at_gazeta.pl>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 12:47:57 MET DST

Witam

Mam taka stara dukarkę HP690, do tej pory drukowałem przy pomocy tuszu
czarnego przy pustym kolorowym, teraz temu pustemu coś sie odwidziało i nie
chce z nim drukować tylko głośno wyje cos w drukarce. Czy jest jakis szybki
sposób na reanimacje tego kardidza wyłączając oczywiście kupno nowego.
na pozyczonym pustym kolorowym drukarka chodzi, nie ma teraz od kogo
pozyczyc a mam kilka pilnych dokumentow do wydrukowania.

Pozd
Piotrek