Re: przesiadka z Durona 1.8 - dlugie ...

Autor: Matt <mattm_at_plusnet.pl>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 12:20:29 MET DST

jFK wrote:
> A czy nie lepszym wyjsciem by bylo 2.4C puscic na np. 3.0 a do tego
> 2x512?
> A moze w takim razie mobilnego 2500+ ktorego by "podrasowac" a do tego
> 2x512?
Nic nie pisales, ze wchodzi w gre krecenie wiec dalem takie a nie inne
propozycje. Oczywiscie jesli chcesz sie pobawic to nie widze przeszkod,
jednak zawsze nalezy sie liczyc z tym, ze trafisz na slaby procesor, ze
warto sie zaopatrzyc w dobre pamiatki itp. Ale jesli masz czas i ochote i
kontakty w sklepach (zeby np. wymienic procesor na lepsza sztuke) to mozna
sprobowac. Poza tym w przypadku konfigu Intelowego to moze zamiast ramu za
zaoszczedzona kaske na procesorze zmienic plyte na socket 775 ?

> Ze nie naleza do rozwojowych - zdaje sobie sprawe. Chodzi mi o zestaw
> plyta+proc ktory spoko pochodzi jeszcze a jesli bedzie zmieniany to
> cały.
To sporo wyjasnia i rozwiazuje niektore dylematy :)

--
Pozdrawiam
Matt