Re: DirectX

Autor: Andre <andre_cut_hull_at_poczta_cut_.pl>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 11:26:15 MET DST

> w kazdym razie... jest sposob aby chocby
> tymczasowo odinstalowac to by moc ponownie zainstalowac Directx?

a sprawdzales czy instalacja dala Ci wzros wydajnosci?
jezeli dala to odpusc sobie- znaczy ze DX juz jest w systemie i dziala a jak
nie to poszukaj na sieci czegos w rodzaju deinstalatora...

ja musze przyznac ze zostalem niesamowicie milo zaskoczony! moj wzros
wydajnosci wyniosl ok 45% !!! moja karta to r9000pro czyli nic
nadzwyczajnego ale przy okazji instalacji dx90c zainstalowalem najnowsze
omegi.

pozdrawiam
Andre