Re: odpowiednia klawiatura

Autor: SamoDobro <samodobro_at_poczta.fm>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 10:51:59 MET DST

On Fri, 20 Aug 2004 16:58:29 +0200, GLide <glide@WYTNIJterramail.pl> wrote:

> To juz zalezy od upodoban. Ja lubie ale moge Ci pokazac 10 innych osob,
> ktore wola zwykle. Nie wiem jak ten tracer

mi się tam na niej dobrze pisało - ale faktycznie: kwestia upodobań -
nawet bardziej niż przyzwyczajenia.
wprawdzie całe życie jadę na klawiaturze o dużym skoku, ale ostatnio
zmieniłem na Tracera (ale innego niż ten co sobie upatrzyłeś, ale modelu
nie pamietam - przyjechała z USA ;)) - z małym skokiem klawiszy. co
zdecydowało? SPACJA. jest cicha. w końcu w nocu nie pobudzę wszystkich,
jak będę coś pisać na klawie.
nawet Creativy za 300 PLN mają GŁOŚNĄ SPACJĘ. a głośnej spacji
powiedziałem zdecydowane nie