Re: Problem: Monitor się wyłącza...

Autor: imax <imax_at_interia.pl>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 10:49:51 MET DST

pisarz napisał(a):

> Przeciwnie, bardzo dobrych. Bo to g... cały czas sprzedaje się w dużych
> ilościach.

Sprzedaje się, bo jest tani i większość ludzi nie zwraca uwagi na
zasilacz - patrzą na procesor, kartę graficzną, monitor, a zasilacz dają
sobie wciskać byle jaki.
Poza tym IMO problem z Codegenami polega na tym, że nie wiadomo jaki się
trafi - widziałem wypasione kompy chodzące stabilnie na Codegenach,
widziałem spalone Codegeny, które nie pociągnęły za sobą żadnych innych
podzespołów, jak i Codegeny palące razem ze sobą wszystko oprócz karty
sieciowej.
To loteria.

--
imax