canon a ciągle wysychające głowica..

Autor: danonwoj <wdaniun_at_MAPSo2.pl>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 09:44:53 MET DST

witam,
drukareczka canon bjc2000 stała ponad rok bezczynnie jako mebel u znajomej.
Postanowiłem ją reanimować. Przed reanimacją nawet nie ruszała głowicą. Po
prawie 24h moczeniu gorącą wodą i spirytusem zaczęła drukować! I to
ładnie-bez białych linii. Jednakże gdy na następny dzień chciałem coś
wydrukować, to aby uzyskać dobry wydruk musiałem znów wkładać na choć minutę
głowicę do spirytusu. Trochę to męczące. Podejrzewam,że głowica zasycha w
międzyczasie-źle czyści głowicę czy jak. Jak temu zapobiec? Patrzyłem na
parking dla głowicy-jest czysty-bez zaschniętego atramentu.
pzdr,
<WojtaS>