Plik z obrazem dyskietki.

Autor: Tygrysek <taurus-ui.SKASUJ_TO_at_wp.pl>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 08:47:13 MET DST

Witam!

Nie za bardzo wiem, gdzie mam iść z tym pytaniem, wiec proszę mi wybaczyć
troszkę NTG.
Jakim programem mogę stworzyć obraz dyskietki (3,5" 1,44MB) do pliku, żeby
potem w każdej chwili można było go odtworzyć? coś jak instalator Memtest
86. Może dałoby się jakoś stworzyć plik .raw, który byłby obsługiwany
właśnie przez rawrite.exe z instalatora Memtest 86 ?
Mam nadzieję, że istnieje jakieś prostsze narzędzie niż Ghost :-)

Pozrdawiam
Tygrysek