Re: nagrywarki dvd powyżej 8x z DL (porada)

Autor: x4y4 <xxxxyyyy_at_op.pl>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 04:23:50 MET DST

> IMHO kupowanie 8x w momencie jak 16x jest /paredziesiat/ zlotych drozsze
> to oszczedzanie w niewlasciwym miejscu. plytki z wyzszymi indeksami
> predkosci beda szybko taniec. a wyzsze predkosci, szczegolnie przy

zgadzam sie i ze swej strony polecam zastosowac kompromis miedzy wydajnoscia
i cena.
A takim kompromisem wydaje sie byc IMHO wypalarka NEC 3500A. Wydajnosc
super, jakosc: nagrywa nawet na gazecie wyborczej i cena ponizej 400 zl
powoduja, ze wypalacz ten wydaje sie byc idealnym zakupem.
sorry za ta reklame ale niegdys sprzedalem swojego neca 2500a bo sie ktos
trafil dosc dlugo nie mialem nic, pozniej wpadl mi w rece Liteon 811s na
ktorym niestety na 3 plyty VEBATIM jedna nagrywala sie z CRC error glownie w
90 - 99 % (oczywiscie nagrywanie zawsze przebiegalo succesfully a kopiowanie
danych na HD ujawnialo, ze nie mozna read track CRC error)
A teraz mam znowu 2500a, a ktos kto od kogo mam ten sprzet ma NECa 3500a i
zgodnie stwierdzamy ze sa to modele wzorcowe.
uff ;-) i tyle
zdrowko
x4y4

---