Re: Zestaw uniwersalny za 4,5-5k

Autor: despera+ <USUNcl0_at_poczta.neostrada.pl>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 01:38:41 MET DST

http://skocz.pl/gxh

> Mam wentylator GlacialTech za 30zl z oznaczeniem ze niby do Athlona
> 2800+, a chodzi na nim Barton 2500+@3200+ i nigdy nie przekroczylem 50
> stopni w stresie. Jakies bajki tutaj opowiadasz wasc panie.

zadne bajki wasc panie - napisalem na podstawie wlasnych i znajomych
doswiadczeniach. Twoj procesor musi byc jakims "cudownym dzieckiem"
wsrod Bartonów, albo te glacialtechy są ciekło azotowe :P

... lub - tak jak wspomniałem - pakujemy się w półśrodku, tudzież
ćwierćśrodki (gacialtech za 30 zł)...

--
despera+