Re: Obudowa uzywana

Autor: lew <lew666_at_op.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 23:56:47 MET DST

CYSTERNA++ wrote:

> Chce kupic na Allegro albo na gieldzie markowa obudowe BigTower. Nie wiem
> tylko czy jest to duże ryzyko. W sumie obudowa sie nie zużywa, więc raczej
> można kupić. To, że bedzie miala jakies ryski nie przeszkadza. Zasilacz mi
> tak zamierzam wymienić. Czy można zepsuć obudowę ? Wydaje mi się że nie ale
> chciałbym poznać Wasze zdanie (może poparte podobnym doświadczeniem).

o ile to zwykla prosta /uzywana/ "blaszanka" to raczej ciezko cos zepsuc
- teoretycznie najbardziej podatne bedzie okablowanie/glosniczek
systemowy, ale jak to raczej wyjdzie od razu czy dziala. gorzej jesli ma
jakies dodatkowe wentylatory (duza szansa ze sa zuzyte/halasujace) lub
inne bajery typu dodatkowa elektronika, panele LCD, czujniki temp. - tam
ma co "siadac" na skutek zuzycia/niewlasciwej exploatacji. BTW - przy
obudowach aluminiowych warto uwazac na odksztalcenia mechaniczne
konstrukcji - niektore obudowy tego typu byly nawet na czas transportu
od producenta do dystrybutora pozbawiane zasilaczy ze wzgledu wlasnie na
ryzyko uszkodzen/deformacji przy przeciazeniach podczas przewozu.

pozdarwiam

--