Re: [OT] Problem z gwarancja

Autor: Flo <florian6_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 23:15:20 MET DST
Message-ID: <cj9vtb$6fl$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

B@rt napisał(a):

> Rany julek pogubilem sie z tym wszystkim. To jeszcze raz jestem na
> pozycji wygranej czy przegranej ??

Zazwyczaj podstawą do skorzystania z gwarancji jest karta gwarancyjna
określająca jej zakres. Można ten element pominąć jeśli na wyrobie są
umieszczone dane identyfikujące producenta, datę produkcji, serię i model.
Wówczas można zwrócić się bezpośrednio do producenta przedstawiając dowód
zakupu na którym określona jest data sprzedaży. W twoim przypadku elementem
decydującym jest okres na jaki producent udzielał gwarancji na ten konkretny
  wyrób. Skontaktuj się z producentem (zdaje się, że czekasz na odpowiedź)
to wyjaśni on twoje wątpliwości.

-- 
I wszystko jasne :)
Pozdrawiam
GG 2539855 (niezapowiedziane newsy blokuję)
www.flo.vip.interia.pl
Received on Mon Sep 27 23:20:17 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 27 Sep 2004 - 23:51:32 MET DST