Re: Jaki DVD-ROM?

Autor: Yarp <yarpen99_at_op.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 21:56:31 MET DST

> Oczywiście mówimy o sasjach DVD. Z sesjami CD nie ma na żadnym
> z tych napędów problemu.

Zdziwiłeś mnie trochę tą opinią. Mam 1802 i nie mogę teraz sprawdzić tego co
piszesz, ale wydaje mi się, że nawet jeśli tak jest, można to zmienić
odpowiednim biosem. Tak samo było z limitem prędkości odczytu płyt dvd. Jest
to celowe działanie firmy, mniejsza z tym dlaczego tak robią. Jest bios
(nieoficjalny), który usuwa te limity i 1802 czyta płyty +/-R z prędkością
max x16. Aż sam z ciekawości poszukam info o tym czytaniu jednej sesji.
pzdr