taktowanie rdzeni: Radeon 9800Pro IceQ pytanie

Autor: adriano <oskar74WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 21:25:13 MET DST

Witam

Jestem posiadaczem Radeona 9800Pro IceQ 128mb
W opisie tej karty, recenzjach jest wyraźnie opisane:
taktowanie rdzenia 380MHz
taktowanie pamieci 680MHz
I cały czas myślałem że tak jest.....

Tymczasem ... w benchmarku 3D 2003 w detalch karty graficznej pisze
VGA Core Clock 378 MHz
VGA Memory Clock 337,5 MHz

Wgrałem program do podkręcania i monitorowania kart graficznych ATI: Riva Tuner
PISZE TO SAMO! Wzakładce overlocking: enable low-level hardware overlocking
taktowanie rdzeni jest na tym poziomie

Core Clock powiedzmy jest ok. 2 MHz nie robi różnicy
ale Memory Clock jest o połowe z nisko taktowany.....
Dlaczego tak jest? Czemu ta karta fabrycznie nie ma ustawionego taktowania jak
w recenzjach i opisach? Co mam teraz zrobić by było tak jak w opisie
fabrycznym? Co to za opcja "enable low-level hardware overlocking" ?
PROSZĘ NIECH MI TO KTOŚ WYJAŚNI JAK LAIKOWI! Bo nie chcę nic grzebać w tym
riva tunerze (jak nie wiem co zrobić) żeby nie popierniczyć sobie kompa
Czekam na pomoc