Re: Odbicia na monitorze LCD (niesprawna karta graficzna?)

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 17:31:36 MET DST

Niejaki Wieczorek Artur twierdzi jakoby:

> Chyba raczej 1280x1024. Używanie LCD do normalnej pracy nie w natywnej
> rozdzielczości to nie najlepszy pomysł

Monitor będzie używany przez osobę z nie najlepszym wzrokiem. Testowałem
go w różnych kombinacjach, i skalowanie do 1024x768 jest znośne. Chyba
że znalazłbym gdzieś soft do powiększenia *wszystkich* ikon dwukrotnie,
dokładając do tego ustawienie większej rozdzielczości czcionki. Ale to
jest kupa zabawy.

Monitor CRT nie wchodzi w grę.
Ale jeśli nawet, rozumiem że 8MB wystarczy do pracy w 1280x1024x32?

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//