Re: Dysk Fujitsu, 3 lata gwarancji - realne?

Autor: JFK <skrzynkanaSPAM_at_gmail.com>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 17:26:36 MET DST

> i na co, skoro Fujitsu zakonczylo produkcje HDD w 2002 roku? :-\
> Przerabialiscie podobne tematy?

NIe wiem jak fujitsu bo przerabialem z seagatem
tam byla 3 letnia producenta wiec istanienie sklep/faktura/inne takie
rzeczy byly malo wazne
mogles wyslac goly dysk do producenta wraz z formularzem (tworzyl go albo
oprogramowanie diagnostyczne segate albo byl do pociagniecia z ze stronki)
i po jakims czas przysyja nowy dysk (nie oplaca sie naprawiac)
ja osobiscie zanioslem do sklepu bo mi sie nie chcialo biegac na poczte
pomachalem faktura bo to byl wymog sklepu (potem sie okazalo z inna
czescia jak bylem ze wymog potrafia sobie sami spelnic tzn zagubilem
fakture wiec ja wyciagneli z kompa potwierdzilo sie ze to ich czesc i
przyjeli wiec ogolnie to looz)
przyjeli dysk i to oni sie martwili wysylka
co do braku identycznych dyskow to zaden problem
dostaniesz po prostu taki jaki maja tzn jesli teraz ich najmnijeszy model
ma 60 gb to wlasnie taki dostaniesz
ja dostalem nadal 40 ale juz nie barracude 3 tylko 7 wiec ogolnie stratny
na tym byc nie mozesz. jesli uwazasz ze cos jest nie tak to pod tym
wzgledem przepisy stoja za toba - ma byc identyczne lub lepsze i koniec
ogolnie nie sadze by byly jakiekolwiek problemy
ps.popraw sobie delimiter
pozdrawiam

--
JFK