Re: Komórka+laptop.

Autor: XPGuy <skrzynka_pocztowa_at_yahoo.com>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 17:14:50 MET DST

Użytkownik "Niuter" <niuter@vp.pl> napisał w wiadomości
news:cj950f$sno$1@ns.master.pl...
> Mam kilka pytań,a mianowicie chcem się łączyć z internetem komórką nokia
> 6100 aby transmisje danych przesłać na laptopa przez port
> podczerwieni.Praktycznie nic niewiem na ten temat.

Musisz skonfigurować nowe połączenie w laptopie. Zeby to zrobić musisz mieć
numer dostępowy + login i hasło (analogicznie jak np. połączenie modemowe z
tepsą). A to zależy u którego operatora jesteś. W Plusie to: +48601000123,
hasło: plusgsm, login: plusgsm.
Musisz mieć uaktywniony (BIOS) port IrDA w laptopie. Podstawiasz telefon
portem IrDA pod port IrDA w laptopie i aktywujesz w komórce podczerwień.
Urządzenia powinny się znaleźć. Żeby połączyc się w Internetem, klikasz
połączenie z numerem, loginem i hasłem Twojego operatora komórkowego, które
już założyłes sobie w laptopie. I tyle.
Powodzenia,

XPGuy.