Re: Identyfikcja plyty glownej - AIDA32 - Pomocy !!!

Autor: Anubis <rafalb7_at_o2.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 16:34:24 MET DST

Użytkownik "proletaryat" <proletaryat@o2.pl> napisał w wiadomości
news:cj9876$7lq$1@atlantis.news.tpi.pl...

> 09/26/2001-i815-ITE87X2-6A69RPRKC-00
> to opisuje co to za plyta, poszukaj w google

Probowalem, 6A69RPRKC to mniej wiecej informacja o plycie, wywala mi ruska
stronke z grupa dysk ale nie odczytuje tam odpowiedzi.

Ten komputer ma obiaw wylaczania monitora po ok 5 minutach, uruchomilem na
nim AIDA32 i mam cos o napieciach i temperaturze z sensora nie wiem czy to
nie blad jakis sensorow:
--------[
Czujnik ]-------------------------------------------------------------------
----------------------------------

    Właściwości czujnika:
      Typ czujnika ITE IT8705F
      Dostęp do czujnika ISA 290h

    Temperatury:
      Procesor 109 °C (228 °F)

    Wentylatory:
      Procesor 3516 RPM

    Wartości napięć:
      Napięcie rdzenia procesora 3.95 V
      +2.5 V 4.06 V
      +3.3 V 4.03 V
      +5 V 6.80 V
      +12 V 8.06 V
      +5 V podczas wstrzymania pracy 6.69 V
      Debug Info F7 FE FC FD 7E F7 79
F9 FF FF F9 6D (67)

Jesli nie to nie dziwie sie ze sie wylacza