Re: Zestaw uniwersalny za 4,5-5k

Autor: gg <np.osoba_at_microsoft.com>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 16:17:40 MET DST

Użytkownik "Lowell" <lankar@wp.pl> napisał w wiadomości
news:Xns95717049051B7LOWELL@lowell.neostrada.pl...

> A jak z jego głośnością?

Ja mam Glacial Tech-a Silent Brize czy jakoś tak za 90zł. Jest cały
miedziny. Jest to chyba wyższy model bo kosztuje więcej. Producent podaj
że wentylator hałasuje z głośnością 19db. W praktyce nie jestem w stanie
go usłyszeć bo głośniej pracuje wentyl na Radku 9600pro (muszę coś a tym
zrobić bo jest naprawdę głośny).
Wcześniej miałem jakiegoś CoolerMastera alu+ część miedziana w okolicy
rdzenia. Po zamianie na owego GlacialTecha teperatura spadła o okolo
7stopni na procku bez wzrostu halasu.

--
pozdrawiam
P.