Re: Zestaw uniwersalny za 4,5-5k

Autor: jahu1 <jahu.WYWALTO_at_ferdek.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 16:13:36 MET DST

Użytkownik "wojtek" <gurgur@zlernyobk.pbz> napisał w wiadomości
news:cj94l4$egk$1@nemesis.news.tpi.pl...

> głupoty gadasz,procesor może latami pracować w wysokiej temperaturze,o ile
> nie jest to temperatura krytyczna

To jest moje PRYWATNE zdanie. Nigdy nie podkręcę komputera, na którym
pracuje, ani takiego który spełnia role serwera. Po prostu nie i już. Co do
tej temperatury i długości pracy - no cóż po prostu spotkała mnie taka miła
niespodzianka spalenia podkręconego procesora i to właśnie gdzieś po 2
latach. Temperatura i stabilność były ok. Oczywiście mogło się to zdążyć z
innego powodu. Ale zraziłem się do kręcenia.
Co innego komputer do gier, gdzie można zaoszczędzić parę złotych i
podkręcić. Tu mniej bym się wahał.

Ja tylko zwracam uwagę na to, że autor wątku pisze że nie interesuje go OC,
a wszyscy w koło go do tego usilnie namawiają.

Kończe te moje wywody,
pozdrawiam
jahu