Chieftec i montaż wentyla 80

Autor: Mariusz <mkwytnijto_at_popnet.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 14:07:48 MET DST

Posiadam obudowę Chieftec Dragon, która ma plastikowe ramki do montażu
wentyli na zatrzaski. Kupiłem cichutki wentylatorek Noiseblocker S2 i jest
pewien problem.
Sam wentylek puszczony na 1500 obrotów jest bezszelestny, natomiast po
włożeniu go do tego plastikowergo zaczepu zacyzna się lekko wbudzać. Może
ktoś ma jakiś patent na montaż wiatraka w tych zaczepach aby nic się nie
wbudzało?! Nie wiem czy tre ramki mozna wywalić i wkręcić go po prostu w
obudowę, może to by coś pomogło?!
Odpowiednio kombinująć paluchami można zrobić tak, że jest cicho więc to
kwestia mocowania tej ramki albo wiatraka do niej, tak mi się wydaje.

--
Mariusz