Re: Wolny start dysku?

Autor: Andrzej Murawski <andrzej.murawski_at_wp.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 14:05:28 MET DST

OK, dzięki. Chyba rzeczywiście będzie to wina sieciówki - na początku nie
miałem wgranych sterów (zintegrowana na płycie - Asus P4S533-MX, siec
Realtek), a zwolnienie rzeczywiście pojawiło się dopiero po ostatecznej
konfiguracji systemu i sieci. Stery płyty głównej mam najnowsze, jakie są -
ver.1006.

Dzięki za pomoc - przynajmniej wiem, że z koim kompiszczem jest OK.