Re: sprzęt do FPP w rozdzielczości 1280 x 1024 ?

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 14:00:36 MET DST

> krokami, a ja nie wiem co brać... CRT 19" odpada z braku miejsca...

Bez obrazy ale jak dla mnie kupno LCD z powodu braku miejsca to najgłupszy
powód by wybrać LCD. Wymiary "z przodu" są identyczne lub prawie identycze,
jeśli ci się tuba nie mieści (chyba masz kompa w kibelku ;-)) to
przesuń/zmień biurko.

To tak jakbyś kupił sportowe auto z tajwanu na nasze dziurawe drogi bo ma
składane
lusterka.
IMHO jeszcze z jakieś 2-3 lata zawcześnie na przesiadkę na LCD czyba że
kupisz
taki z najwyższej półki >3500 zł.