SCSI-jak

Autor: Kudlaty <hover27_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 14:12:37 MET DST

Witam
Dostalem od kuzyna komputer z napedem cd-rom podlaczonym przez kontroler
SCSI.Tak mi sie przynajmniej wydaje.Na kontrolerze pisze: Symbios 1994
SCSI-10SB.Nie wiem jak zainstalowac ten cd-rom, poniewaz Windows 98 go nie
widzi.Pomyslalem ze trzeba wgrac jakis sterownik pod dos-em.Ale szukalem i
nie moge znalezc takiego drivera.Macie jakis pomysl lu driver do tego?Czy ja
w ogole dobrze mysle z tym sterownikiem??

Pozdrawiam i dziekuje