Re: windows 98 a usb

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 11:53:15 MET DST

Osoba podpisana jako jjTomi <php3@_spamstoper_wp.pl> w artykule
<news:cj8n55$2r4$1@inews.gazeta.pl> pisze:

> no właśnie!! troche mnie juzzaczynajairytować buraki którzy zamiast cos
> konstruktywnego powiedzieć piszą plonki ntgi itp

Gdybyś poczytał archiwum grupy pl.comp.os.ms-windows.win9x, nie bawiłbyś
się w dyskusje na tej grupie.
Wnioski takie:
1. USB 2.0 na oddzielnym kontrolerze może nie działać na niektórych
płytach głównych.
2. Nie ma sterowników USB2.0 pod Win98, są pod Win98SE.
3. Dla obu wersji Win98 trzeba niekiedy instalować dodatkowe łaty na USB
nie do ściągnięcia normalnie z Windows Update.
4. Podobno MS udostępnia aktualizacje z Win98 do Win98SE.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień z<->h w adresie)