Re: Motorola 3265 DATA MODEM --- Zabytek gdzie sterowniki ?

Autor: Anubis <rafalb7_at_o2.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 11:59:02 MET DST

Użytkownik "Stanislaw Chmielarz" <schmielarz@uniprojekt.com.PL> napisał w
wiadomości > A po co Ci sterowniki? To jest normalny modem a nie zaden
Winmodem. Ustaw
> parametry portu go ktorego go podlaczasz i to wszystko ...
> To jest bardzo dobry modem, stawialem na takich linie dzierzawione na 30
km
> drutu od TPSA.

Czy mógł byś opisać jak zainstalować ten modem pod Windows 2000?
Ten modem to jakiś zabytek i nie jest wykrywany przez system.
Myślę ze nie powinno sie wyrzucać rzeczy dobrych, czy to standardowy modem
którym można np. połączyć sie do Internetu lub dodzwaniać pod jakieś numery
i ściągać nim dane ?