Re: cicha obudowa

Autor: Menel <szachutek_at_wp.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 11:58:48 MET DST

Uzytkownik "lew" <lew666@op.pl> napisal w wiadomosci
news:cj8n1k$5kd$2@news.onet.pl...
> [...]
rozmiar

> jesli chodzi o sam wentyl to Papst 40x40 (np. 412S) puszczony na 5V
> bedzie bezglosny - pytanie tylko czy sie wyrobi z chlodzeniem?..

wlasnie doszedlem do tego samego miejsca w poszukiwaniu :)
znalazlem na allegro za 12 zetow ten wiatrak i pomyslalem o 5V. poszukalem
troche i znalazlem na ktoryms forum to rozwiazanie na jakims radeonie, wiec
u mnie tez chyba zda egzamin.

a rozwiazanie z arcticiem nie jest zle. zestawik kolo 40 zetow, ale chyba
milabym problem ze sciagnieciem oryginalnie przyczepionych radiatorow z
pamieci na karcie... chyba sa one na jakis klej, probowalem je podwazac ale
nie ryzykowalem urwaniem ukladu...