Re: windows 98 a usb

Autor: jjTomi <php3_at__spamstoper_wp.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 05:35:13 MET DST

> W Windows 98 możma korzystać z USB. Nie wiem, jak wygląda sprawa z USB
> 2.0, bo nie testowałem. Problem był z windows 95, na które trzeba było
> instalować łatkę z MS, aby móc korzystać z usb.

byl też win95usb osr1 czy coś i moze usb nie sprawdzalem bo nie miałem
śledzia, ale z iTX430 wykrywal usb i w menadzerze usb było obecne - to było
mniej więcej w czasie wypuszczenia 98

co do problemu to moze być też tak, że potrzebne są drivery do chipsetu
płyty głównej od producenta plyty lub chipsetu - i to bardzo prawdopodobne,
że w tym właśnie problem