komputer piszczy przy starcie

Autor: jj <mgr_at_buziaczek.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 10:18:15 MET DST

Witam
Komputer przy starcie wydaje dwa ciągi pisków jeden po drugim, po czym
"działa" ale monitor się nie załącza. Do tej pory po włączeniu czasami
trzeba było włączyć reset bo nie było jednego "pi" po którym włączał się
monitor, czasami operację trzeba było kilkakrotnie powtarzać bo komp nie
załapywał. Już po resecie i piśnięciu wszystko szło dobrze. Teraz brak jest
jednego piśnięcia, jest ich kilka (do 10) w jednej serii i monitor się nie
załącza. Stało się to po tym jak podłączyłem skaner do portu drukarki
(robiłem to wcześniej wielokrotnie) oczywiście przy wyłączonym kompie.
Wcześniej (około 2 miesiące temu) sytuacja też miała miejsce gdy podłączyłem
TV do karty TV out, ale po dołączeniu i ponownym przyłączeniu wszystko było
ok. Teraz po kilkunastokrotnym podłączaniu i wyłączaniu urządeń
peryferyjnych, karty graf, dysku sytuacja się powtarzała.
Dlaczego komp wcześniej odrazu się nie odpalał , i co się dzieje z nim
obecnie?- jeśli ktoś wie to bardzo proszę o odpowiedz.
płyta główna - ECS -K75SAl, graf - Radeon 64 MB DDR
Pozdrawiam