karta TV Tritan+Yamaha 724 i program JTV

Autor: Xymox <xymox2_at_gazeta.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 09:53:10 MET DST

Witam!
Mam problem ze starą kartą TV Tritan (chip BT 878 zdaje sie, głowica Temic
....) i programem JTV pod WinXP(PIII 1GHz, Asus CUSL-2, 256 RAM, Yamaha
724). Program się instaluje , stroi kanały ale...Jak włącze juz program to
ginie dźwięk. Co dziwniejsze , dźwięk się pojawia w momencie zmiany kanału
(kiedy powinien być wyciszany -mute) , po czym oczywiście znika.
Instalowałem go już parokrotnie (również na innym sprzęcie -łącznie z kartą
dźwiekową -Live 5.1). Może ktoś z Was wie jak go ustawić (cokolwiek wpisuje
w parametry dźwieku to program to olewa jak tylko zamknę okno ustawień).
Może jakiś inny program do tej karty...Już brak mi sił i
cierpliwości...Pomóżcie!!!

xymox2@gazeta.pl