Identyfikacja Plyty i producenta (sam sie wylacza komputer)

Autor: Anubis <rafalb7_at_o2.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 09:11:58 MET DST

Jest komputer z procesorem Intel Pentium III 1Ghz 370 pin PPGA, problem w
tym ze średnio co 5 minut nie spodziewanie sie wyłącza, obawia sie tym ze
ekran komputera robi sie czarny, lampka monitora świeci na przycisku a sam
komputer pracuje tzn. kontrolki dysków, power sie pala a wiatraki zasilacza
i płyty pracują.
Próbowałem zlokalizować przyczynę, podejrzewam wirusy ale z tego co pamiętam
one raczej zamykały całkiem system, przeskanowalem komputer Norton Anty
Wirus który usunął jakieś tam wirusy dodatkowo uruchamiałem z strony MKSVIR
programy do usuwania najgorszych wirusów szczególnie tych co wyłączają
komputer i tych popularnych ostatnio.
Może ktoś miał takie obawy w komputerze i morze miał podobna konfiguracje,
podejrzewam ze może tez przegrzewać sie procesor bo tam prawie nie ma już
smaru ale procesor dobrze przylega do radiatora. Próbowałem znaleźć
producenta płyty i model, w tym celu w rejestrze systemu wyszukałem słowo
"AcpiOem" i tam miałem informacje:
AcpiOem :IntelR
AcpiProduct: AWRDACPI
Nic mi to nie mow... zazwyczaj w tych miejscach jest pełna informacja o
producencie i modelu płyty głównej.