Re: ktory chieftec

Autor: Mariusz <mkwytnijto_at_popnet.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 08:40:28 MET DST

> Oczywiście że tak. Angela.pl to fajny sklep ale niestety stosunkowo
> drogi. Sprzęt Chiefteca można "namierzyć" sporo taniej na przykład na
> giełdach komputerowych.

www.angela.pl ma dobre ceny, ale skoro w komputroniku są po tyle samo a ten
ostatni jest raczej drogi to znaczy najpewniej, że i taniej mozna kupić, ale
w sieci nic nie zanalazłem, na allegro są po tyle samo. Więc może jedynie na
giełdzie - ale co z gwarancją itp (24 miesiące).
Co do samego 360 302 DF to go polecam, działa cichutko (niesłyszalny w
praktyce) i stabilnie! Troszkę się jedyuie grzeje.

--
Mariusz