Re: jedna płyta CD - wiele obrazów dyskietek

Autor: TomaSz. <usenet_mail_at_op.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 08:37:19 MET DST

Towarzysze !!! Nadejszła wiekopomna chwila !!!
Dnia 24.09.2004 roku, pps wygłosił(a)
orędzie do narodu, w którym słyszymy m. in.:

> Zacząłem się ostatnio zastanawiać, jak to ugryźć. Chodzi o to, że mam
> kilka bootujących obrazów dyskietek/dysków, np. z linuksem, może
> dodatkowo jakiś plik ISO... I teraz żeby to wszystko wrzucić na jedną
> płytę CD i mieć możliwość wyboru, co będzie się uruchamiało. Czyli jak
> do płyty CD dokoptować coś na wzór "twardodyskowego" boot managera.

http://www.ultimatebootcd.com/
To jest gotowy obraz płyty z takim właśnie menu, jak potrzebujesz. I z tego
co pamiętam, to są tam (na stronie) też również narzędzia pomagające
tworzyć takie płyty.

--
TomaSz.
www.kocie-zycie.prv.pl