Re: Jaki laptop do ok. 500$?? -prosze o szybka odp.

Autor: jahu1 <jahu.WYWALTO_at_ferdek.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 01:19:23 MET DST

Użytkownik "adasiek" <podolany@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
news:cj7m81.1oo.1@podolany.art.pl...

> 80-100 minut ?? a skad ta wartosc??

Z praktyki. Przeglądałem ostatnio trochę ebay.com
I właśnie zauważyłem taką zależność. Zresztą zerknij sobie na jakąkolwiek
kategorie laptopów i zobacz jakie są najświeższe aukcje (możesz segregować
aukcje, np. "time: new today". Wtedy widzisz czas wystawienia. Na samym dole
strony masz zwykle "eBay official time". Tutaj też możesz sprawdzić:
http://cgi1.ebay.com/aw-cgi/eBayISAPI.dll?TimeShow

Popatrz dłużej na listę aukcji. Odśwież i zobacz, z której godziny pojawiają
się nowe aukcje.

pozdrawiam
jahu