Re: Jaki laptop do ok. 500$?? -prosze o szybka odp.

Autor: Wieslaw Lubas <vieniu_at_math.put.poznan.pl>
Data: Sun 26 Sep 2004 - 23:26:09 MET DST

tom wrote:

> to miales szczescie

Nie tyle szczescie, co dalem sobie czasu na wyszukanie ofert. Na ebay
notebookow jest wiecej niz na allegro naklejek z logo AMD i innych folii
na wyswietlacz. Wystarczy uzbroic sie w odrobine cierpliwosci. Dodam ze
do tego za 700 kupilem Compaq 2104US z Athlonem XP-M-2800+ (nowy).
Aukcje konczyly sie w odstepie godziny, dwoch roznych sprzedawcow.
Jesli ktos ma okazje, polecam ebay, lub inna droge zakupow w USA. Coraz
wiecej ludzi jezdzi tam, nie jest wielkim problemem.
HINT: nie pamietam adresu (jak sobie wynajde to podam), ale jest polska
firma ktora swiadczy usluge wysylki do PL rzeczy zakupionych w USA. Tzn
licytujesz, jako adres wysylki podajesz adres tej firmy, jej przelewasz
kase i podajesz ID aukcji, a oni po odbiorze przesylki wysylaja do
Polski. Troche zakrecona droga, ale znacznie tansza niz pertraktacje ze
sprzedawca na temat wysylki za posrednictwem USPS czy FedEx.

WL