dwa wentylatory

Autor: krzysiek <gramble_at_o2.pl>
Data: Sun 26 Sep 2004 - 23:24:01 MET DST

Witam !
Mam plyte gigabyte 8ipe-1000g na niej sa dwa zlacza 3pin pod wentylator
CPU i SYS_FAN. obecnie pod sys_fan mam podpiety wentyl 80x80 ktory
wydmuchuje powietrze. speedfan ladnie mi pokazuje temperatury i ilosc
obrotow wlasnie tego wiatraka oraz wentyla na procesorze. i teraz mam
takiepytanie jesli kupie taka przejsciowke Y 3pin
(http://www.csklep.pl/product_info.php?cPath=34&products_id=223) i
podlacze drugi wentylator to czy bede w speedfanie lub inym programie
podana ilosc obrotow ? a jak nie to czy jak podlacze przejsciowka 4pin
na 3pin to bedzie ilosc rpm podana ? chodzi mi o to czy czujnik ktory
pokazuje szybkosc wiatraka jest "w nim" czy na "specjalnym' zlaczu na
plycie glownej :P mam nadzieje ze sie w miare jasno wyrazilem :)