Re: Sblive Value CT4830 + xp

Autor: shivar <trzeciaplanetaodslonca_at_ukladsloneczny.pl>
Data: Sun 26 Sep 2004 - 23:20:27 MET DST

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@wywalto.uw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:Xns9570E3E6493BCmbien@127.0.0.1...

> Pod w2k nie ma z nia najmniejszego problemu[*], AFAIR
> pod XP tez nie bylo [~1,5 roku temu pozytczylem ten system
> do testow by sprawdzic czy sie nie przesiasc i tak szybko
> wylecial z dysku jak wlecial, ale moj CT4830 dzialal pod nim
> dobrze nawet na wbubowanych sterownikach.

> Hmmm - testowalem do niej wiele sterwonikow i najlepsze sa te stare
> wbudowane w Liveware 3.0. To nic ze to soft z 1999 r. - na nowszych byly
> zawsze jakies problemy, nawet do tego stopnia ze dzwiek przycinal sie tak,
> ze wlasnie nagrywany CDR lecial do kosza przy byle ding-dong. Jesyny minus
> [...]

zalezy mi tylko na obsludze SFBanku w Midi, bo tego nie mam na moim epoxie
8RDA+

w takim razie nie wiem co jest grane, karta na 98 dziala ok.
w xp jesli przelacze na nia dzwiek i odpale cos np. w winampie, to sie
zawiesza,
tzn. niby moge zamknac, ale zostaje w pamieci i pozostaje tylko kill proces

mam jedno konkretne pytanie, zaraz jak wykrywa mi karte informuje mnie
ze to urzadzenie VGA, ale wgrywa sterowniki do sblive
wy tez tak macie? bo jesli nie,
to chyba jednak cos jest z ta moja karte nie tak

pozdr.