Re: jakie słuchawki do 300?

Autor: Piotrek <pisz123_at_pf.pl>
Data: Sun 26 Sep 2004 - 21:54:55 MET DST

> Piszesz o muzyce, więc nie kupuj żadnych cudów przeznaczonych do
> kompa. :) Osobiście polecam Philips SBC HP890 (250PLN). W swojej
> cenie bezkonkurencyjne, do tego biją sporo droższe konkstrukcje
> innych firm.

Ja dodam że mam coś w podobie - HP910 (jakieś 2 lata temu koło 300zł) jak
dla mnie super - jakość, dźwięk... poczytaj opinie w necie itp.
Pamiętaj, że pełni możliwości tych słuchawek na kompie nie poznasz choćby
przez karty dźwiękowe (np. pasmo przenoszenia nawet w tych najlepszych
znacznie węższe niż obsługują słuchawki).