Problem: Monitor się wyłącza...

Autor: Mishko <mikirzyk_at_klub.chip.pl>
Data: Sun 26 Sep 2004 - 21:51:39 MET DST

Witam,
Niedawno kupiłem nową kartę graficzną GF 5900XT (karta ma osobne wejście na
zasilanie) i pojawiły się problemy... Przy dłuższej sesji dooma 3 czy farcry
niespodziewanie wyłącza się monitor (przechodzi w tryb standby) a komputer
zalicza zwis. Chociaż wentylatory się kręcą, lampki na klawiaturze swiecą
się, myszka też świeci - nic nie da się zrobić, trzeba ręcznie zresetować.
Nie muszę mówić jak jest to frustrujące. Czy może to być związane ze
zwiększonym poborem prądu przez kartę? Mam dosyć wypasiony sprzęt (Athlon
2500+ @ 3200, 2 napędy - DVD i CDR, HDD 30 GB, SB Audigy2, sieciówka, kilka
urządzeń USB, płyta Epox 8rda3+). Zasilacz ma 300W (codegen). Co robić?

Pozdrawiam,
Mishko