Re: Barton 2600+

Autor: JanuSz <jsep1_at_po[wywal_to>
Data: Sun 26 Sep 2004 - 22:15:49 MET DST

despera+ napisał(a):

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>
> myślałem, że ten problem odpada przy płytach na nForce ??

W pewnym sensie odpada, tylko przy asynchronicznym taktowaniu
przetaktowanie staje się sztuką dla sztuki - na asynchroniźmie tracę to,
co zyskuję na przetaktowaniu. Poza tym faktycznie można zmniejszyć
zakres zmian AGP (a być może i PCI) ale nie można całkowicie zablokować
zmian AGP (przynajmniej na A7N8X).
Moim problemem są najwyraźniej źle współpracujące ze sobą pamięci, ale
tylko przy DC i 200 MHz - w innych układach chodzą OK. Barton kręci się
jak wariat i nie grzeje się - przy 2800+ (przy FSB 333 nie da się
ustawić większej częstotliwości - mnożnik tylko do 12,5) max 35 stopni
przy 100% obciążeniu (Faktoryzacja)
Ciekawostka: tuner TV działa całkiem dobrze tylko przy nominalnym PCI,
przy innych niż 33 MHz jakość obrazu jest wyraźnie gorsza.

JanuSz