Re: gdzie testy nowych monitorów ?

Autor: Proximus <proximus84_at_SPAMSTOPwp.pl>
Data: Sun 26 Sep 2004 - 20:03:52 MET DST

Dnia 2004-09-26 16:53, Użytkownik Monika napisał:

> Tak przeglądam LCD Samsunga na http://sklep.benchmark.pl/katalog_746.html i
> widze że tam wszystkie maja odświeżanie około 85, a pisaliście że 100 jest
> optymalnym.

Norma TCO'03 mówi, że minimalna częstotliwość odświeżania w każdej
rozdzielczości to 85 Hz. Jednak jeśli dany model ma częstotliwość
odświeżania 100 Hz to jeszcze lepiej.

> Czy częstotliwosc odświeżania w CRT i LCD jest tak samo ważna?

W monitorach LCD takim parametrem jest czas reakcji matrycy wyrażany w
milisekundach [ms]. Im krótszy ten czas tym lepiej. Obecnie standardem
jest 25 ms.
Jeśli gdzieś się pomyliłem to proszę innych grupowiczów o info. Z góry
dzięki.

--
Proximus