Re: gdzie testy nowych monitorów ?

Autor: Proximus <proximus84_at_SPAMSTOPwp.pl>
Data: Sun 26 Sep 2004 - 19:52:35 MET DST

Dnia 2004-09-26 19:00, Użytkownik przemo77 napisał:

> stare jak swiat te testy - nie ma np: mojego Sony HS-74PS Ultra Bright, a
> przy nim ta iiyama E431 co jest w czolowce to cienizna straszna - widzialem
> obok siebie mojego sony, eizo L550 i iiyame E431 i moja opinia jest
> potwierdzona tym co zobaczylem. Lepiej niech kolega poszuka jakis nowszych
> testow

Monitory są specyficzną grupą sprzętu. Coś co w ChipLLAb było dobre nie
musi być dobre u Ciebie, bo to inny egzemplarz. A różnice między
egzemplarzami bywają dość znaczne...
Wygooglałem inne, ale nie czytałem dokładnie, bo nie miałem czasu:
http://www.pcworld.pl/artykuly/21269.html
Stosunkowo nowe info o LCD jest na:
http://www.benchmark.pl/
Podane linki są wybranymi spośród wielu, dlatego zalecam samodzielnie
poszperać w sieci i poczytać o interesujących modelach.

--
Proximus