Re: Notebook, processor, pomocy! ;-)

Autor: Wieslaw Lubas <vieniu_at_math.put.poznan.pl>
Data: Sun 26 Sep 2004 - 19:48:59 MET DST

Piotrek wrote:
> Witam, niedawno przywiozlem dosc tanio z usa notebooka. Toshiba A65-S1062 -
> Celeron 2.7 GHz (Reszta chyba nie istotna) i mam (tak mi sie wydaje) problem
> z bateria... Przy profilu "full power" sprzet wytrzymuje maks. 40 minut. A
> przy "Low power" chodzi strasznie wolno (moj stary p3 600 chodzil szybciej)
> a bateria tak do 1.5 godziny... I teraz pytanie czy moge wymienic sobie
> processor w tym notebooku na np centrino 1.4 ? Jak szacunkowo wplynie to na
> dlugosc zycia komputera na bateri i moc obliczeniowa ? A ha.. Przy pracy na
> "full power" wentylator prawie sie nie wylacza...
> [...]

Sprobuj uzyc oprogramowania do kalibracji baterii (prawdopodobnie bylo
cos dolaczone wzestawie). Doradzilbym wylaczenie WiFi i nieuzywanych
urzadzen na USB i PCMCIA, ale mimo wszystko ten czas wyglada dziwnie
krotko. Jesli sprzet byl zakupiony nowy to pisalbym do producenta o
wyjasnienie przypadlosci / szukal w jakims FAQ na jego stronie.

WL