Re: Ktora wersja plyty glownej ECS P6BAP-Me

Autor: Szymon Wróblewski <smiecii_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 26 Sep 2004 - 19:30:47 MET DST

> Słabo szukałeś:
> http://www.ecs.com.tw/ECSWeb/Downloads/Archive_Download.as
> px?CategoryID=1&MenuID=45&LanID=0

A Ty dlugo szukales?? Czy zdajesz sobie sprawe, ze z tej
duzej listy biosow jest naprawde ciezko ustalic jaka plyte
posiada Tomek :))
A wracajac do tematu Tomek musis poszukac na plycie PCB
oznaczen dotyczacych wersji PCB najczesciej jest to dosc
wyrazny napis na laminacie, na slocie ISA lub PCI a czasami
jest to nalepka na kosci Flash. U mnie jest wlasnie taki
napis P6VAP-Me 202 i prawdopodobnie oznacza to wersje PCB
2.02. Twoja plyta jest troche inna wiec jest to tylko
wskazowka, nie rozwiazanie.
Pozdrowienia
Simon