Re: zasilacz bez wiatraka

Autor: w.p. <ptaku2_usunto_at_tlen.pl>
Data: Sun 26 Sep 2004 - 19:18:51 MET DST

kamtzu wrote:

> no tak, moze i dobre ale porownaj 69zl a 10 zl.... a te arctiki
> sa tez naprawde dobre (mam 2 w kompie, niedlugo 3ci wlasnie w
> zasilaczu)

No możliwe. Ja już Papsta zamówilem. Ale jeżeli Arcitiki mają np 19 dB
to jest to 19-12 dB = 7 dB czyli są 2 razy głośniejsze. Szum szumowi nie
równy, i może nie ma aż takiej różnicy... ale ja już wybrałem.... i
zobaczymy :) Chciałem coś możliwie cichego bo mam dość tego szumu :)
A przeciez procka mam słabego - 400 MHz, a co by bylo jak bym mial
jakiegos 100 Watowego Intela :)
Ale nie mówię - może Twój wybór też byłby dobry.

Pozdrawiam

w.p.