Re: Zestaw uniwersalny za 4,5-5k

Autor: despera+ <USUNcl0_at_poczta.neostrada.pl>
Data: Sun 26 Sep 2004 - 19:12:38 MET DST

wojtek napisał(a):

> niektóre aplikacje to wykorzystują,ale to mit z tymi "dwoma procesorami"
> procesor jest jeden

fizycznie - jeden...

poczytajcie tu -> http://skocz.pl/gvv
i tu -> http://skocz.pl/gvw

OIDP składałem dla znajomego 2.8 HT na Abit'cie IS-7 V - działał bardzo
przyzwoicie, myślę, że do takiego normalnego użytkowania komputera, to
dobre rozwiązanie ...choć może trochę ta technologia hiperwątkowości się
marnuje. Jakieś starsze gry typu CS, Q3, RtCW w multi działały OK (na
R9200 Saphire'a). Kwestia - co będziemy wykorzystywać i w jaki sposób ;)

--
pozdrawiam,
Paweł Starzyński / despera+