Re: wymiana plyty i proca a reinstalka systemu?

Autor: Paweł Chrobak <beefens_at_o2.pl>
Data: Sun 26 Sep 2004 - 16:30:25 MET DST

Witajcie,
czy przy wymianie płyty głównej i procesora (mam teraz Pentium 3 500 MHz na
AOpen ax6bc - wiem, starocie) będę musiał przeinstalować system?
Jakieś zalecienia, uwagi do takiej operacji?

Czesto jest tak że windows się wysypie, ale zastanawiam sie czy
mialoby sens, usunąć mu sterowniki od ide i co sie da od plyty,
przed ostatnim shut down, i na nowo na nowym kompie
od razu w awaryjnym, i jak pojdzie to potem moze
bedzie probowal od nowa sie rozpoznac.

Myslicie , że miałoby to sens ???